lauantai 24. syyskuuta 2016

Mukavaa viikonloppua!


Mukavaa viikonlopun alkua ystävät! Elämä on palautunut melkein normiuomiinsa. Olen kuluttanut uusia lenkkitossujani melkein joka päivä. 

Leipomiset ovat ollet minimissään. Pakastin vielä pursuaa leipiä, karjalanpiirakoita ja sämpylöitä, joten teini kestää hengissä.  Vatsani on vielä ärtynyt eikä ensimmäiseksi tule mieleen niellä alas hiilari- ja rasvapläjäystä. Siksipä kakkupostauksia ei ihan heti ole odotettavissa. 

Ukkeli on kesälomallaan ja hän otti ruuanlaiton haltuunsa keittiössä. Olen saanut nauttia. <3

 Sain kuitenkin eilen iloista viestiä Instagramin kautta. Osallistuin Frian juhlavuoden kilpailuun ja pääsin kolmossijalle. Aika hauskaa. :) Tieto piristi päivääni entisestään. 

Olen pohtinyt elämäni suuntaa ja sitä, josko uskaltaisin tehdä työkseni asioita, joista syntyisi sydämen palo? Äitini joskus sanoi "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat". Mutta onko tärkeää tehdä asioita, jotka ovat yhteiskunnallisesti merkittäviä vai asioita, joilla oikeasti on väliä. Minulle merkitystä on jälkimmäisellä asialla. Olen onnellinen näinkin, mutta uskoisin olevani kokonainen, jos voisin tehdä työkseni asioita, jotka koen merkityksellisiksi. Kovat arvot eivät vain ole minun juttuni. Tässä saa pohtia asiaa vielä tovin ja laskea tarkkaan. Toki myös kuulostella, mitä perhekin on mieltä äidin pehmeästä linjasta. 

Syksy on pitkällä. Nautitaan. <3
Alla muutama syksyinen kuva.






3 kommenttia:

  1. Kärpässieni on niin kaunis <3
    Minäkin olen mietiskellyt työasioita, onko tämä se työ mitä jaksan tehdä eläkeikään asti? Paljon pohdintaa ja vähän päätöksiäkin.
    Ihanaa viikonloppua kaunotar!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulin jo, että oman painini kävin kun mietin opintojani muutama vuosi sitten. Nyt alkaa tuntua siltä, ettei se tutkinto riitä. Tai sillä ei oikeastaan ole merkitystä. Ehkä pitäisi vain heittäytyä, eikä olla niin varovainen. Mutta laskea pitää tämä asia tarkkaan. Oma hyvinvointi ja jaksaminen vaatii joskus valintoja. Mielestäni olisin onnellinen, voidessani auttaa toisia. Auttamista on niin monenalaista. Kovat arvot eivät ole minun juttuni.
      Kiitos Ihanainen, kaunotar olet itsekin. Ihailin uutta fb:n profiilikuvaasi. <3

      Poista

Toivon, että blogistani on sinulle iloa. Jätäthän kommentin piipahduksestasi. Kiitos.

Gluteeniton torttupohja - maidoton mansikkatorttu

Tänään on molempien tyttärieni nimipäivä ja päätin leipoa mansikkatortun. Torttupohjan valmistun on helppoa ja nopeaa, jos kesäpäivänä ...